Nieuwsbrief Heimans en Thijsse Stichting

Nummer 54 van de halfjaarlijkse nieuwsbrief is uit. In deze zomereditie richten we de blik op de natuur in Caribisch Nederland, met speciale aandacht voor activiteiten op het gebied van natuurbescherming en -educatie.

In de jongste nieuwsbrief leest u ook over een bijzondere schenking, die voor Ruud Vlek aanleiding was tot een bibliografisch onderzoekje. Verder spreekt Chris Maas Geesteranus met schrijver Dik van der Meulen, die momenteel werkt aan een nieuwe, grote biografie van Jac. P. Thijsse. Van der Meulen verzorgde in maart van dit jaar al een biografische schets van Thijsse. Dit mooi geïllustreerde boekje is het derde deel van de Heimans en Thijsse Reeks, die de stichting in samenwerking met de KNNV is gestart.

De nieuwsbrief is op deze site beschikbaar onder het kopje Actueel. Hier vindt u tevens een evaluatieformulier. We zijn heel benieuwd naar wat u vindt van onze nieuwsbrief en verzoeken u daarom vriendelijk deze korte enquête in te vullen. Uw mening en medewerking worden zeer gewaardeerd!